Gå til hovedinnhold

mandag-fredag 10.00-16.00

Kjøpshjelp

På chat, e-post eller telefon

Det viktigste for oss i Bohus er at kundene er fornøyde med hele kjøpsopplevelsen. Derfor har vi satt opp flere kundeløfter som skal sikre at du som kunde får en positiv opplevelse når du handler hos Bohus og får den hjelpen du trenger underveis.

1. Madrassgaranti

 

Vi gir deg madrassgaranti! Bohus ønsker våre kunder gode netter og tilbyr derfor alle som kjøper kontinentalmadrasser, vendbare eller rammemadrasser fra Jensen, Wonderland og Signature Collection Sleeping – en komfortgaranti og en livstidsgaranti. Med komfortgaranti kan du være trygg på at du får den madrassen som passer deg. Synes du madrassen er for hard eller myk etter en tilvenningsperiode på 30 dager, tilbyr vi deg å bytte fjærinnlegget uten ekstra kostnad, slik at du får akkurat den madrassen du ønsker deg. I tillegg får du en livstidsgaranti på madrassen som gjelder ved ramme- og fjærbrudd. Er det ellers noe du trenger hjelp til for å bedre nattesøvnen på din Bohusmadrass, er det bare å ta kontakt med din nærmeste Bohus-butikk Les mer om våre forbehold her:

  • En ny madrass krever alltid en tilvenning. Et bytte av fjærinnlegg kan tidligst skje etter en tilvenningsperiode på 30 dager, men ikke overskride opptil 90 dager.
  • Bytte av fjærinnlegg gjennomføres av kunden selv. Levering av fjærinnlegget er ikke inkludert i «uten ekstra kostnad». 
  • Bytte av fjærinnlegget gjøres mot visning av original kvittering.
  • Bytte av fjærinnlegg på Signatur Collection Sleeping rammemadrass er ikke mulig.

2. Kampanjegaranti

Kampanjegaranti garanterer kampanjepris innen 30 dager! For at du ikke skal trenge å bekymre deg for om en bestilt vare hos Bohus snart kommer på tilbud, har vi laget en kampanje garanti. Det vil si at hvis du bestiller en vare hos Bohus og ser at vi annonserer akkurat det du har bestilt til en lavere pris innen 30 dager, gir vi deg mellomlegget tilbake som gavekort. Denne garantien gjelder dersom du har bestilt, men ikke mottatt varen ennå. Ta kontakt med din nærmeste Bohus- butikk, så hjelper vi deg gjerne. Les mer om våre forbehold her:

  • En vare som er utlevert omfattes ikke av kampanjegarantien.
  • Grunnet ulike fraktkostnader har Bohus i enkelte tilfeller avvikende priser i Sør og Nord Norge. Sammenlignbar pris gjelder i det varehuset varen ble kjøpt eller bestilt. For Nord Norge gjelder ikke prisløftet eller kampanjegaranti mot andre Bohus­ butikker eller konkurrenter i Sør Norge (sør for Nordland).
  • En bestillingsvare som er meldt kunde klar for henting/levering, men ikke avhentet omfattes ikke av kampanje­garantien eller prisløftet, dersom prisen blir nedsatt etter at hentemelding har gått ut til kunde.
  • Flere av våre varer i vårt store utvalg selges ikke av andre i Norge, men mange av produktene finnes også i andre butikker. Med samme produkt menes samme fabrikat og navn, i identisk utførelse.
  • Tilbud fra konkurrenter må dokument­eres med annonse, kundeavis, utskrift av tilbud eller lignende. Individuelle tilbud gitt i butikk omfattes ikke av prisgaran­tien. Gavekort på mellomlegget utstedes ved visning av original kvittering.• Prisløftet gjelder mot lokale, konkur­rerende butikker i de byene du finner en Bohus­butikk. Prisløftet gjelder ikke nettbutikker uten fysiske utsalgssteder, eller utenlandske nettbutikker.
  • Prisløftet gjelder for varer som er kjøpt innenfor 30 dager, eller varer som er bestilt, men ikke levert.
  • Prisløftet omfatter ikke utstillings­modeller, samt julevarer og hagemøbler som er nedsatt til sesongavslutning.

3. Prisløfte

Vi gir deg mellomlegget hvis du finner varen billigere et annet sted. Du skal være trygg på at Bohus alltid forsøker å ha de beste prisene på det du ønsker deg. Dersom du har kjøpt et produkt hos Bohus og finner det samme produktet til en lavere pris hos en av våre konkurrenter, får du prisdifferansen tilbake i form av gavekort. Prisløftet gjelder også dersom du har bestilt en vare og venter på å få den levert. Garantien gjelder innen 30 dager fra kjøpstidspunktet. Om forbehold: se over.

4. Åpent kjøp

Bare gjør det, vi har åpent kjøp! Du skal alltid være helt sikker på at du har gjort et godt kjøp hos Bohus. Derfor tilbyr vi alltid 30 dagers åpent kjøp på alle varer vi har på lager. Bohus tar en vare i retur dersom den er ubrukt og i original emballasje. Original kvittering må alltid fremvises. Ta kontakt med nærmeste Bohus-butikk hvis du har spørsmål. Les mer om våre forbehold her:

  • Åpent kjøp gjelder for lagerførte varer i butikk. Varer som må bestilles inn til butikk omfattes ikke av åpent kjøp.
  • Åpent kjøp gjelder ikke kundetilpassede varer eller utstillingsmodeller.
  • Åpent kjøp gjelder ikke sesongvarer som hagemøbler eller julevarer.
  • Åpent kjøp gjelder ikke hygienevarer. Varer slik som hodeputer og dyner, sengetøy og laken, håndklær, seng, madrass og overmadrasser.

5. Hjemkjøring og gratis utlån av henger

Hjemkjøring eller gratis utlån av henger! For mange kan det være vanskelig å hente møblene selv. Derfor tilbyr alle våre vare-hus hjemkjøring av varer, noe som gir deg en trygghet i forhold til både skader og mangler. I tillegg tilbyr våre varehus gratis utlån av tilhenger for egen hjemkjøring. Sjekk med ditt lokale varehus for priser og betingelser.

6. Finansiering

Nye møbler gjør noe med deg
Vi tilbyr finansiering når du skal kjøpe møbler til hjemmet. Med Express Bank kan du søke om å utsette betalingen i 4, 6 eller 9 måneder mot et gebyr. Du velger selv om du vil utsette betalingen eller dele opp kjøpet i mindre beløp. Betaler du hele beløpet på din kreditt ved første forfall, påløper det ingen renter.

Forutsetter en kredittvurdering
Du får svar på din søknad med det samme og blir kreditten innvilget, kan du få dine møbler med betalingsutsettelse med det samme.
Ved opprettelse av rammekreditt vil du få tilsendt et ONEcard fra Express Bank. ONEcard er et kredittkort med Visa, som kan brukes overalt – både i butikk og online.

Betalingsutsettelse:
Ved betalingsutsettelse gjelder følgende utsettelsesgebyr.

Vær forberedt før du går i butikken og søk her:

 

Priseksempel ONEcard: Eff.rente 31,3 %, kr 20.000,- o/12 mnd, Kostnad 3.083,-, Totalt 23.083,- (forutsetter eFaktura)

Har du allerede et ONEcard fra Express Bank?
Hvis du allerede har et ONEcard, og du har tilgjengelig kreditt kan du få en ny betalingsutsettelse i butikken. Spør en medarbeider for å få hjelp til å ordne en betalingsutsettelse.