Gå til hovedinnhold

Kundeservice

Ikke vær redd for å kontakte oss. Vi hjelper deg med spørsmål rundt din ordre, bestilling av varer, produktspørsmål og leveringstider.

Ofte stilte spørsmål

  • Jeg finner ikke kontaktinformasjonen til mitt varehus

Her finner du kontaktinformasjon til alle våre varehus.

  • Når blir min ordre levert?

Interiør og møbel fraktes hver for seg.

Interiør og lagerførte varer

Hent på post: Interiør og lagerførte varer leveres normalt innen 3-5 virkedager.
Når varen(e) er pakket og sendt fra vårt lager vil de få status som "levert" på min side og du vil snart motta sporingsnummer fra posten som viser forventet ankomstdato. Betalingsmetoden du har valgt blir aktivert i Klarna når pakken sendes fra lager.

Hjemlevering: Interiør og lagerførte varer leveres normalt innen 3-5 virkedager.
Når varen(e) er pakket og sendt fra vårt lager vil de få status som "levert" på min side og du vil snart motta sporingsnummer som viser forventet ankomstdato. Er du ikke tilgjengelig når Bring kommer blir pakken sendt til nærmeste utleveringssted for henting. Betalingsmetoden du har valgt blir aktivert i Klarna når pakken sendes fra lager.

Møbel

Levering av møbler håndteres av det lokale varehuset. Varehus leverer møbler hjem i sitt lokalområde. Når møblene har kommet til varehuset får man enten beskjed om at varen er klar for henting eller for avtale om hjemlevering.

  • Hvilke leveringsalternativer er tilgjengelige?

Det er ulike leveringsalternativer for interiør og møbel fordi de håndteres ulikt på lager. Interiør og møbel fraktes også hver for seg.

Interiør

Hent på post: Lagerførte varer blir sendt fra vårt lager i løpet av 1-3 virkedager. Estimert leveringstid til utleveringssted er 3-5 dager. Når en ordre er pakket og sendt fra lager vil den få status som "levert" på min side. Betalingsmetoden du har valgt vil bli aktivert i Klarna når pakken sendes fra lager. Du vil snart motta sporingsnummer fra posten som viser forventet ankomstdato.

Hjemlevering: Lagerførte varer blir sendt fra vårt lager i løpet av 1-3 virkedager. Bring leverer normalt mellom 08-17/17-22 innen 3-5 virkedager. Er du ikke tilgjengelig når bring kommer vil pakken bli sendt til nærmeste utleveringssted for henting. Når en ordre er pakket og sendt fra lager vil den få status som "levert" på min side. Betalingsmetoden du har valgt vil bli aktivert i Klarna når pakken sendes fra lager. Du vil snart motta sporingsnummer fra posten som viser forventet ankomstdato.

Møbler

Levering av møbler håndteres av det lokale varehuset. Varehus leverer møbler i sitt lokalområde. Når møblene har kommet til varehuset får man enten beskjed om at varen er klar for henting eller for avtale om hjemlevering. Ved nettkjøp blir betalingsmetoden du har valgt aktivert når utlevering starter.

Hjemlevering til fortauskant: Ordren leveres til nærmeste ytterdør på bakkenivå. Forutsetter at det finnes vei med fremkommelighet for lastebil frem til døren.

Hjemlevering inkludert innbæring: Ordren leveres innenfor dør i inntil fjerde etasje uten heis. Ved høyere etasjer forutsettes det at heis er tilgjengelig. Du må sjekke at på forhånd at møbler går inn gjennom dører, heiser, trappeoppganger og lignende. Dersom varen ikke kan leveres på adressen av årsaker på din side er varen ditt ansvar. Transportør kan ikke lastes for skade som oppstår på eiendommen med mindre det er skyldes uaktsomhet fra transportøren.

HMS ved hjemlevering: Våre sjåfører bruker påbudt verneutstyr og kan ikke ta av seg vernesko ved møbellevering. Sørg for at gulv er forsvarlig dekket dersom det er nødvendig.

  • Jeg ønsker å avbestille min nettordre

Det er fullt mulig å avbestille en netthandelsordre før den er sendt eller klargjort for levering av lageret. Fyll ut angrerettskjema som du finner vedlagt i din ordrebekreftelse og send via vårt kontaktskjema.

  • Jeg ønsker å returnere en vare

Hos Bohus har du 14 dagers bytte og retur rett når du handler på nett.
Varen må være i en tilstand som gjør at Bohus kan selge den på nytt. Så langt det lar seg gjøre ønsker vi varen tilbake i originalemballasje. Hygieneprodukter som er åpnet omfattes ikke av angreretten og kan ikke returneres.

Jeg skal returnere møbel

1. Varen returneres til utleverende butikk
2. Gå inn på bohus.no og logg deg inn på "min side"
3. Under ordren registrerer du returen ved å trykke på følgende ikon:

Hvis det mangler originalemballasje eller varen er i en tilstand som gir redusert salgsverdi for Bohus blir det beregnet et returbeløp ut fra det. Når vi har mottatt varen vil vi gjøre en vurdering av refusjonsbeløpet.

Jeg skal returnere interiør

1. Skriv ut angrerettskjemaet som ble sendt med ordrebekreftelsen. Fyll ut og legg ved i pakken som skal returneres eller legg ved navn og ordrenummer i pakken.

2. Gå inn på bohus.no og logg inn på "min side". Under ordren registrerer du returen ved å trykke på følgende ikon:

3. Pakk varen godt slik at de kommer hele tilbake til oss. Benytt gjerne samme emballasje som du mottok varen i.

4. Send pakken til adresse:
Bohus Netthandel
Co/LSO
0079 Oslo

Vi anbefaler Posten sin Norgepakke - blankett/ servicepakke. Da blir sendingen forsikret og sporbar.

5. Retur og behandlingstid er 14-21 dager. Når returen er behandlet blir beløpet sendt til betalende kort/konto. Pengene blir tilgjengelig i løpet av 3-5 virkedager. Hvis du har faktura via Klarna anbefaler vi at denne betales for å unngå at det kan komme flere kostnader.

*Hygieneprodukter er varer som benyttes ved kroppskontakt. Følgende varer er eksempler på hygieneprodukter; hodeputer og dyner, sengeteppe, sengetøy og laken, håndklær, seng, madrass, overmadrasser og madrassbeskytter.

Ingen innhold